Graffiti

06.01.2013 11:07

Dnes jsme měli za úkol posprejovat (samozřejmě jen virtuálně) zeď nebo plochu vagónu pomocí programu "Graffiti Studio 2.0". Ve škole jsme měli k dispozici grafické tablety, většina z nás však práci s nimi nestihla, a tak jsme byli odkázáni na počítačové myši u nás doma. (Nevím proč, ale pracovat s myší mi bylo přjemnější.) Naším úkolem bylo vybrat si dvě ze tří zadání... Já ososbně jsem tedy vytvářel:

1) zajímavý sketch na berlínské zdi (sketch= skica):

2) zajímavý barevný wholecar na vlaku nebo metru. (wholecar= graffiti přes celou plochu vagónu):

A poté jsme stejný úkol dostali na hodině VV...

Myslel jsem že tvoření dnešní práce na PGr mě bavit nebude, a nejspíš jsem se ani moc nespletl, protože v programu, ve kterém jsem pracoval bylo těžké udělat i rovnou čáru, a neexistoval nástroj "guma". Vlastně se mi tedy nelíbila přehnaná realističnost :).  Práce na hodině VV se mi tedy dělala lépe, a to i proto, že grafický tablet ani myš se nemůžou rovnat klasickým výtvarným potřebám. I přesto si myslím, že se mi graffiti na hodině PGr docela povedlo. 

Jinak mě osobně se povedené a nápadité graffiti od profesionálů líbí, naopak nerad vidím klikyháky černým sprejem všude kolem na stěnách.