Kočičí mejdan

23.05.2013 15:43

V noci ze včerejška na dnešek se v jedné nejmenovanné ulici pořádala obrovská kočičí párty, whiskas se sypal po kilech, mléko teklo proudem, hudba vyhrávala až do 22:00, (zvířátka přeci nesmí rušit noční klid, to by přeci bylo v rozporu s jejich roztomilostí, nerespektovat místní výhlášky...) všechny kočky vřískaly jako pominuté, a asi třikrát za večer přijela policejní hlídka, ale když slyšely sirény policejního vozu, stačily se všechny kočky schovat do popelnic v blízkém okolí. Všechno probíhalo docela "poklidně", až do té doby, než se objevila záhadná plechovka s (nejspíše) rybami, kterou přinesla jedna z těch záhadnějších koček, o kterých skoro nikdo nic neví. A protože jsou kočky zvídavé, chtěly ty záhadné rybičky hned zkusit. A začala ta nejzvídavější z nich - kocour Mourek. (jak originální...) První si k nim přičichnul, poté olíznul, divně se zapotácel a spadl. I přes velké snažení ostatních koček se nepodařilo Mourka oživit.

A poučení? Nikdy nevěřte záhadným plechovkám s rybami. Může se Vám to vymstít.

. . .

Právě zde popsaná událost (kočičí oslava) byl náš další úkol na hodině PGr (na hodinu výtvarné výchovy jsem chyběl, proto ji nezmiňuji,) samozřejmě zase vytvářený v programu ArtRageStudio3, nástroji "křída" a "tužka". Celá práce se mi nezdála příliš těžká, stihl jsem ji za ty dvě hodiny ve škole (což se tak často nestává.) Výsledný obrázek se mi ale dost nelíbí, takže pocity z této práce mám dosti smíšené. Jak už jsem říkal, na hodinu Vv jsem chyběl , takže nemůžu porovnávat. Tak či tak, doufám, že se obrázek bude alespoň trochu líbit.