Obkreslení fotografie

19.03.2013 09:34

Dalším úkolem bylo obkreslit fotografii - první na hodině PGr v programu Art Rage Studio 3, poté na hodině VV. Výhodou práce na PC byl automatický výběr barev, práce na VV byla zase lepší v tom, že se s opravdovou tužkou prostě pracuje lépe...

 

Ahoj, já jsem žirafa Žofka a baví mě okusování nejvyšších listů na stromech, běhání na stepích či vytahování se nad ostatními savci (a vytváření slovních hříček o mé výšce). Dále si ráda hraji na schovávanou, podlézám limbo tyč, nebo si hraji s hoola-hoop obručemi na mém krku. Poté mě ještě baví udivovat kolemjdoucí náhodnými fakty o žirafách a různými dalšími zajímavostmi. Věděli jste že cévní systém žiraf umožňuje bránit průtoku krve, aby při sklonění hlavy nedošlo k poškození mozku hydrostatickým tlakem ?

Haf! Já jsem pejsek Pandemonium a většinu mého denního rozvrhu zaplňuje přemýšlení o tom, proč mi tohle páníček udělal... Poté rád žvýkám dentální pamlsky Pedigree Dentastix, abych měl zdravý chrup i v pokročilém věku, pak si většinou dám granule Purina Dog Performance, abych neměl zažívací potíže a většinu odpoledne            trávím na zahradě se svou neznačkovou gumovou kachnou z jedovatých plastů.

Nakonec přikládám scan z hodiny VV:

Celá práce se mi zdála jednodušší na hodině VV s pauzovacím papírem, ale více se mi líbil výsledek z hodiny PGr.