Ozdobná jmenovka

10.11.2012 19:01

Naším dnešním úkolem bylo vytvořit ozdobnou jmenovku ve stylu "graffiti". 

Tento úkol jsme dělali jak na výtvarné výchově za použití klasických výtvarných potřeb- tužek a pastelek, tak i na hodině počítačové grafiky za pomoci klasického programu "Malování" s pomocí obdélníků, čtverců, rovných čar, křivek a dalších geometrických útvarů.

 

 Mnohem více se mi líbí obrázek tvořený na počítači, protože má plné a syté barvy, a pokud bych měl posoudit pracnost, mnohem jednodušší se mi zdála práce na počítači, více mě však bavila práce na hodině VV.  

 Na práci s počítačem se mi líbilo to, že rovné čáry byly dokonale rovné, křivé čáry se tvarovaly přesně a dokonalý obdélník jsem vytvořil během pár vteřin. Bohužel, držet v ruce myš a malovat bylo trochu nepraktické a proto jsem musel pár tahů několikrát opravovat.

 Výhoda u klasického kreslení byla ta, že držet v ruce tužku a pastelky bylo příjemnější a vybrat pastelku správné barvy bylo také jednodušší, než hledat ten správný odstín tmavě černé :).

 

Takto vypadal můj obrázek z hodiny výtvarné výchovy...

 

A takhle ten z hodiny počítačové grafiky...

Doufám, že se vám oba obrázky budou líbit.