Úkol 12 - přívěšek na klíče

07.05.2015 08:36

Je to tady. Náš první projekt k tisku na školní 3D tiskárně konečně zaklepal na dveře a my jsme přišli celí natěšení otevřít. Ale znáte to - občas vám i dlouho očekávaný příbuzný, na kterého se celou dobu těšíte, přivede představit takového toho podivína, co nezná jiná než základní geometrická tělesa, jeden typ písma a není přístupný importu vlastních výtvorů z jiných programů (i když netuším, proč bych vlastně modely dokončoval právě s ním). 

TinkerCAD,

aneb

Autodesk a já - jednání druhé

 jednou  jsem se jen tak okrajově zmiňoval, jaký je přibližně můj vztah k aplikacím od společnosti Autodesk, která si doslova libuje ve webových aplikacích spouštěných přímo v okně prohlížeče, nebo programech, které využívají cloud computingu. A to si ještě musíte pro každou z jejích aplikací vytvořit nový účet. Ale co, je to školní e-mail. TinkerCAD (běžící celý v okně prohlížeče) je zaměřen hlavně na projektování jednoduchých modelů, složených z různých kombinací geometrických těles, která do sebe mohou i vykrajovat otvory podle svého tvaru. Ale to je vše. Žádné přesouvání vrcholů a sofistikované změny jejich vzdáleností a vztahů, které všichni znáte z jiných programů na 3D modelování, tady ne. Každopádně - takto vytvořený model si můžete vyexportovat do řady různých formátů, a to od klasických formátů 3D modelů až po model do celosvětového hitu (roku 2010) - hry Minecraft, protože proč prostě ne.

Dobrý pokus Autodesku, stejně tě pořád nemám rád.

Můj výtvor: