Úkol 13 - GIMP 5 - Produktová fotografie

15.05.2014 16:20

Dnes se mi zhroutil život a zkazilo dětství. Konečně jsem prozřel - zjistil jsem, že produktové fotografie (fotografie uvádějící nějaký produkt - většinou na e-shopech) se nefotí v dokonale bílém prostředí a že na nich neběží obrázek, když nejsou zapnuté a nevedou do nich kabely. Bolestné to zjištění. Dnes jsme si tedy vyzkoušeli nějakou takovou fotografii v programu Gimp vyrobit - v podstatě na tom nebylo nic těžkého - jenom vyříznout daný předmět z fotografie, vložit za něj pozadí, nechat vygenerovat stín (pro lepší prostorový efekt) a ještě jednou použít nůžky, tentokrát na obrazovku, abychom do ní mohli vložit obrázek. Podle mě to byla jedna z jednodušších prací, které jsme dosud na PGr dělali. Zde je (dle mého) můj lepší pokus - produktová fotografie monitoru: