Úkol 6 - prezentační materiály 3 (katalog)

15.12.2014 12:31

Na dnešní hodině PGr jsme se pokoušeli vytvořit (v pořadí již třetí) prezentační materiál - tentokrát katalog. Dnešní úkol mi nepřišel nijak zvlášť obtížný, popravdě ani skoro nebyl o vektorové grafice. A o co vlastně šlo? Tvořili jsme titulní stranu katalogu na námi zvolené téma (já jsem si vybral nábytek). Obtížnost této práce podle mě nespočívala ani tak v seskládání fotografií a úpravě textů, ale spíše v nalezení volně širitelných fotografií, což se mi nakonec nepovedlo, protože na serverech s těmito fotografiemi (a to jak uvedených v systému Moodle, tak i nalezených vyhledávači) byla buď nutnost registrace (zdarma, ale kdo by to dělal pro jednu hodinu PGr), nebo byl obrázek překryt vodoznakem. Jak již jsem tedy napsal - poté, co jsem ztratil veškerou naději v hledání volných fotek (a poté, co jsem v nápovedě programu ZC5 našel, jak vytvořit průhledný text s neprůhlednými obrysy,) byla práce celkem jednoduchá.