Úkol 7 - LEGO model 3D

29.01.2015 08:11

Na dnešní hodině (nebo spíše 4 hodinách) PGr jsme se začali seznamovat s 3D grafikou, a to v programu LEGO Digital Designer (ke stažení zdarma). Tento program je vlastně velkou databází LEGO spousty LEGO dílků, ze kterých si posléze můžete postavit co jen chcete. Ale už k dnešnímu úkolu - tím bylo vybrat si jeden ze tří modelů (dům, nákladní auto a stará tramvaj) s návodem a pak ho postavit. Nejobtížnější mi asi přišlo hledat ty správné dílky, ale poté, co jsem v návodu objevil seznam použitých dílků a v LDD vyhledávací řádek, to už šlo lehce. Po chvíli jsem si už dokonce zapamatoval názvy některých typů kostek a začal je ručně psát. Jedinou výtku bych měl asi k návodu, na kterém šlo vidět, že byl vytvořený strojově, a tak byl v některých krocích model otočený tak, že ani nešlo vidět, co mám vlastně udělat. Nějak jsem to ale zvládl a výsledek už si konckonců můžete prohlédnout sami: