Základní grafické techniky - skicování

18.01.2013 16:23

Náš dnešní úkol spočíval v nakreslení čtyř zvířátek (dinosaura, ryby, krávy a pavouka) v programu Art Rage Studio Pro. (S touto verzí programu jsem už měl v minulosti zkušenost, takže jsem se rychle zorientoval.) Abych tento program přiblížil... Jde o program, který má simulovat skutečné malování, a to tak realisticky, že na dotvořeném díle vidíte jednotlivé tahy štětcem, texturu papíru či plátna a opravovaná místa...  Na této hodině jsme však pracovali pouze s nástrojem "tužka". Program je opravdu do detailů promyšlený a propracovaný, takže se mi s ním pracovalo velmi pohodlně.   Celá práce se mi zdála poněkud jednoduchá, ale líbila se mi a jsem spokojený se svým výsledkem.

Samozřejmostí bylo vypracování tohoto úkolu na grafickém tabletu.